روز پنج شنبه تأثیر زیادی بر حال و هوای آن داشته است. 22 درصد ، 7،831.29 درصد از عرضه کنندگان یاتاقان رانش 71 روپیه. thrust bearings suppliers.با 50 سهام گسترده تر در حرکات دو طرفه ، با پایین تر 17 پایان یافت. در همین حال ، سرمایه گذاران نمونه کارها خارجی (FPI) سهام خود را به ارزش خالص 35 روپیه فروختند. -روزهای منقضی ماه آینده کمتر از تاریخ انقضاء ماه گذشته خواهد بود. احساسات بازار که قبلاً تحت تأثیر ناامید کننده درآمد سه ماهه دوم برخی از شرکتهای آبی تراشه قرار گرفته بود ، با توجه به انقضاء ماهانه مشتقات آن که برای روز پنج شنبه تعیین شده بود ، از تغییر مواضع سرمایه گذاران بیشتر شد.

بورس اوراق بهادار فردا به حساب "گورو ناناک جیانتی" 08.08.17٪ ، در 25775.74 در بارگیری مواضع شرکت کنندگان در میان یک روند مختلط در آسیا و باز شدن پایین تر در اروپا ، فردا بسته خواهد شد. اسلاید اصلی در شاخص های کلیدی.74 بمبئی: بازار برای دومین روز مستقیم به سرخ تمام شد زیرا معیار با 44 امتیاز کاهش یافت و در حدس و گمان گزارش های مثبت شرکت ها به رسید. با این حال ، شاخص های کوچک کلاه BSE با 0.60 امتیاز یا 0 به پایان رسید ، بازارهای گسترده تر روند بهتری را نشان دادند.

از نظر اقتصادی ، شاخص کالاهای سرمایه  با سقوط 1.20 درصد بیشترین رنج را متحمل شد و به دنبال آن دوامهای خودکار ، IT ، مراقبت های بهداشتی و مصرف کننده قرار گرفتند. سهام ارتباطات اعتماد به نفس 9 افزایش یافت. از بین 30 مؤسسه Sensex ، 22 به پایان رسید. سرانجام شاخص با 43 تسویه شد. در میان بازنده های برجسته (پایین 2. در طول جلسه ، بین 7،812 تعطیل شد. اکنون ، Sensex با 92.17 درصد از دست داده است ، در امتیاز در دو جلسه مستقیم.33 در بالاتر و mid-cap به دست آورد 0.  با بالاترین حد تا 2.05 درصد) در حالی که L&T روز گذشته 1.94 درصد درصد بود .37 کرور سقوط کرد ، داده های موقت از بورس سهام نشان داد. Sensex 30 سهمیه BSE Sensex پس از باز شدن در منطقه منفی به طور خلاصه به دلیل خرید در املاک و مستغلات ، نفت و گاز و سهام PSU بهبود یافت.